Uvodna stran>Prijava na konferenco>Kotizacije in pogoji prijave
Natisni Pomanjšaj Povečaj
 
Novice
Deklaracija
Program
Galerija
Za avtorje
Natečaj e-storitev
Vabilo sponzorjem
Prijava na konferenco
Lokacija
Odbori
Kontakti
Organizatorja konference
 
Pogled nazaj:
IJU 2014
IJU 2013

Kotizacije:

dvodnevna udeležba 180 EUR + 22% DDV
enodnevna udeležba 110 EUR + 22% DDV
avtorska kotizacija 140 EUR + 22% DDV

Popusti na kotizacije:

  • za zgodnjo prijavo (do 20. novembra 2015): 10% popust*
  • za dva ali več prijavljenih iz enega podjetja: 10% popust
  • za člane SDI: 10% popust

*Popust za zgodnjo prijavo velja za prejeta plačila na transakcijski račun 
Slovenskega društva INFORMATIKA do vključno 20.11.2015.

Kotizacija vključuje:

  • udeležbo na konferenci, ki obsega obisk predavanj, okrogle mize in drugih dogodkov
  • kongresno gradivo
  • promocijska gradiva
  • osvežilne pijače, kavo, čaj, prigrizki med odmori, kosilo
     

POMEMBNO

Kotizacijo nakažite na transakcijski račun Slovenskega društva INFORMATIKA SI56 0208 3001 3014 662 pri Novi Ljubljanski banki d.d. do 7. decembra 2015 (za zgodnje prijave  do 20. novembra 2015). V  polje  za  sklicevanje na številko vpišite: 00 937– (davčna številka).
 

Odpoved udeležbe

Upoštevane bodo le pravočasno prispele pisne odpovedi na elektronski naslov iju2015@drustvo-informatika.si.
Stroški odpovedi znašajo:

  • 0% vrednosti kotizacije, če prijavljeni najde nadomestnega udeleženca,
  • 40% vrednosti kotizacije, če odpoved prispe do vključno 2. decembra 2015,
  • 100% vrednosti kotizacije, če odpoved prispe po 2. decembru 2015.
     

Pridržujemo si pravico do spremembe programa oz. vsebine konference zaradi višje sile ali odpovedi predavatelja. Zbrani osebni podatki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o naših izobraževalnih dogodkih in javnosti ne bodo dostopni ter bodo varovani v skladu z ZVOP-1.

Sodelujejo z nami

Generalni sponzor
Zlati sponzor
Sponzor predavanja
Srebrni sponzor
Sponzor opreme
Sponzorji
Medijski sponzor
Izpitni centri ECDL
© IJU 2015 Neolab: Razvoj informacijskih rešitev